Dunlop riepas

Dunlop ir viens no pasaules vadošajiem ražotājiem, kas ražo sākotnējo rūpnīcas riepu komplektu, kas ietilpst augstas klases automašīnās. Daudzi no prestižākajiem automobiļu ražotājiem izvēlas Dunlop riepas. Starp tiem - Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall , Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota un Volkswagen.

Džons Boids Danlops (John Boyd Dunlop) izgudro pneimatisko riepu.

Pneimatisko riepu vēsture aizsākās 1888. gadā, kad skotam Džonam Boidam Danlopam radās ideja uz sava dēla trīsriteņa riteņu stīpām uzlikt ar gaisu piepūstu gumijas šļūteni. Tā radās vieglā gumijas riepa – izgudrojums, kas tapa bērna izklaidei, bet vēlāk radikāli pārveidoja transportu un ļāva nodibināt lielu ražošanas uzņēmumu.

Dunlop riepu vēsture iet roku rokā ar dalību visa veida motoru sacīkstēs, jo sacīkšu tehnoloģiju pielietošana ikdienas braukšanai uz ceļa ir unikāla tradīcija, kas sniedzas Dunlop riepu uzņēmuma pirmsākumos. Un vairāk nekā 120 pastāvēšanas gadu laikā Dunlop sacīkšu trasēs ir sasniedzis izcilus rezultātus, tostarp 34 uzvaras slavenajās Lemānas 24 stundu automašīnu izturības sacīkstēs.

Eiropā Dunlop uztur 3 riepu izstrādes centrus. Galvenais riepu izstrādes centrs atrodas Dunlop izstrādes centrā Hanau, Vācijā. Vēl izcilie Dunlop centri atrodas Birmingemā, AK, ātrumsacīkšu riepu izstrādes centrs un motociklu riepu izstrādes centrs Montlucon, Francijā. Šie trīs izstrādes centri ir integrēti, lai veicinātu filozofiju "No sacīkstēm uz ceļu", kas caurstrāvo Dunlop braukšanas garu.

Dunlop izstrādā DSST sistēmu, kas ļauj vadīt transportlīdzekli bez gaisa spiediena riepās.

Denovo koncepcijas mantojuma ietekme turpinās arī mūsdienās ar Dunlop riepām, kas aprīkotas ar DSST (Dunlop Self-Supporting Tyre) un RunOnFlat sistēmām.

Šis būtiskais RunOnFlat izgudrojums tika ieviests 1988. gadā, tas ļauj ar riepu bez spiediena nobraukt vēl 80 km ar maksimālo ātrumu līdz pat 80 km/h, nesabojājot riepu
– pat tad, ja riepā vispār nav spiediena. Riepas struktūra ar pašbalstošām sienām, neļauj riepai tikt saspiestai un noslīdēt no riteņa diska. RunOnFlat tehnoloģijas galvenos ieguvums, ko patentējis Dunlop un ražošanā ieviesuši daudzi autoražotāji, var apkopot piecos secinājumos, kas ir šādi:
– Tā nodrošina mierīgu prātu gan vadītājam, gan pasažieriem.
– Tā pēkšņa riepas spiediena zuduma gadījumā ļauj nodrošināt labāku transportlīdzekļa kontroli, vienlaikus uzturot vispārējo braukšanas stabilitāti pēc riepas pārduršanas. Neatkarīgi no ceļa stāvokļa, riepa nevar noslīdēt no diska.
– Tā nodrošina pietiekamu braukšanas attālumu "nokļūšanai mājās" arī tad, ja riepā vispār nav spiediena, tā lai riepas remontu varētu veikt pilnīgā drošībā. Šī tehnoloģija nodrošina to, ka pēc riepas pārduršanas nav nepieciešamības uzstādīt rezerves riteni
, jo īpaši tad, ja apstākļi uz ceļa nav droši vai ir slikti laikapstākļi.
- Nav vajadzīgs īpašs riteņu uzstādīšanas aprīkojums, un to var pielāgot visiem standarta konstrukcijas riteņu modeļiem.
– Tā samazina svaru un palielina brīvo telpu, jo vairāk nav vajadzības vadāt līdzi rezerves riteni.

Dunlop ievieš “Warnair”, pirmo spiediena zuduma noteikšanas sistēmu ar riepā iebūvētiem sensoriem.

Tiek ieviesta riepu kontroles sistēma WARNAIR.

Tā ātri nosaka gaisa spiediena zudumu un paziņo par to autovadītājam ar vizuālu vai skaņas signālu

Dunlop ievieš 3S tehnoloģiju – novatorisku sistēmu, kuras pamatā ir asimetriska protektora konstrukcija trīs zonās, apvienojot klusu gaitu, sportiskumu un drošību.

3S tehnoloģija
Ar novatorisko asimetrisko trīs zonu protektoru Dunlop ieviesa jaunu daudzfunkcionālu tehnoloģiju augstas veiktspējas automašīnu riepu tirgū. 3S tehnoloģija ir to riepu pamatā, kas tika izgatavotas, lai vienlīdzīgi apvienotu trīs rādītājus – klusu gaitu, sportiskumu un drošību. Ar 3S tehnoloģiju Dunlop atkal demonstrē savu leģendāro tehnoloģisko kompetenci, apvienojot tādus riepu parametrus, rādītājus un vadāmību, kas parasti nav savienojami.
3S tehnoloģija uzlabo katru protektora zonu, balstoties uz īpaši augsta līmeņa veiktspējas sasniegumiem. Uzlabojot riepas akvaplanēšanas pretestību, parasti samazinās veiktspēja attiecībā uz trokšņa līmeni un vadāmību. Tomēr, izmantojot uzlabotu proporciju starp jaunizveidoto centrālās rievas sistēmu, ārējo plecu bloku (asimetriska pārneses novirze) jauno izvietojumu apvienojumā ar jaunu slēgto plecu, kā arī, pleca iekšpusē izmantojot hidrolāpstiņas, 3S tehnoloģija novada ūdeni kā turbīna bez rotācijas, samazinot trokšņu emisiju un nodrošinot efektīvu sānspēku pārnesi, lai garantētu izcilu braukšanas stabilitāti un vadāmību. Tas riepu rūpniecībā nodrošina jaunu tehnoloģisko standartu un atskaites punktu.

"Pieskāriena tehnoloģija" ir īpaša Dunlop riepu iezīme, tā apvieno visas Dunlop izstrādātās tehnoloģijas, lai sniegtu vadītājiem labāku ceļa "sajūtu", vienlaikus uzlabojot reaģēšanas laiku.

Apvienojot vairākas izsmalcinātas riepu tehnoloģijas, Dunlop pieskāriena tehnoloģija ļauj visoptimālāk izmantot vadītāja braukšanas pieredzi.

Izmantojot tehnisku līdzekļu, piemēram, vairāku rādiusu protektora tehnoloģiju (MRT (Multi Radius Tread)) kombinācijās ar plakanāku protektora profilu, asimetrisku protektora konstrukciju ar mainīgu bloku un rievu attiecību un īpašu borta loka sistēmu, Dunlop riepas ļauj vadītājiem panākt labākus vadāmības rādītājus un stūrēšanas precizitāti.

 

Cena: Visi

1023 piedāvājumi no 44 € līdz 547 €

Lai apskatītu piedāvājumus uz jūsu auto, ievadiet izmērus.

Populārākie Dunlop modeļi