Kopš uzņēmuma dibināšanas Michelin misija ir bijusi veicināt preču un cilvēku mobilitāti, kā arī sabiedrības attīstību. Michelin mērķis ir palīdzēt cilvēkiem satikties, veikt preču un ideju apmaiņu un izdarīt atklājumus.
Michelin ir apņēmies veikt savu uzņēmējdarbību visos tās aspektos atbildīgi, tāpēc tas nodrošina efektīvus risinājumus, izpildot savu klientu un akcionāru vēlmes. Michelin darbību raksturo cieņa pret vidi, tajā pašā laikā nodrošinot ekonomisko izdevīgumu.
Visas Michelin darbības un lēmumi ir balstīti uz piecām turpmāk minētajām pamatvērtībām:
Michelin misija ir veicināt mobilitāti, īstenojot praksē savas pamatvērtības - cieņu pret klientiem, cieņu pret cilvēkiem, cieņu pret akcionāriem, cieņu pret vidi un cieņu pret faktiem.
Michelin ieņem vadošās pozīcijas ikvienā riepu tirgū*, kā arī ar ceļošanu saistītu pakalpojumu jomā. Ar savu tehnoloģisko līderību, novatorismu, augstas kvalitātes produktiem un pakalpojumiem, kā arī spēcīgiem zīmoliem Michelin spēj sekot līdzi pasaules attīstības tendencēm un uzlabot efektivitāti ikvienā savas uzņēmējdarbības aspektā.
Daži svarīgi fakti par Michelin:
*Ar 16,3% daļu vispasaules tirgū pēc vērtības. Avots: Tire Business - 2009. gada septembris.
3117 piedāvājumi no 73 € līdz 1795 €
Lai apskatītu riepu piedāvājumus, izvēlieties izmērus.