Michelin

Michelin riepas

Kopš uzņēmuma dibināšanas Michelin misija ir bijusi veicināt preču un cilvēku mobilitāti, kā arī sabiedrības attīstību. Michelin mērķis ir palīdzēt cilvēkiem satikties, veikt preču un ideju apmaiņu un izdarīt atklājumus.
Michelin ir apņēmies veikt savu uzņēmējdarbību visos tās aspektos atbildīgi, tāpēc tas nodrošina efektīvus risinājumus, izpildot savu klientu un akcionāru vēlmes. Michelin darbību raksturo cieņa pret vidi, tajā pašā laikā nodrošinot ekonomisko izdevīgumu. 
Visas Michelin darbības un lēmumi ir balstīti uz piecām turpmāk minētajām pamatvērtībām:

  • cieņa pret klientiem,
  • cieņa pret cilvēkiem,
  • cieņa pret akcionāriem,
  • cieņa pret vidi,
  • cieņa pret faktiem.

Michelin misija ir veicināt mobilitāti, īstenojot praksē savas pamatvērtības - cieņu pret klientiem, cieņu pret cilvēkiem, cieņu pret akcionāriem, cieņu pret vidi un cieņu pret faktiem.
Michelin ieņem vadošās pozīcijas ikvienā riepu tirgū*, kā arī ar ceļošanu saistītu pakalpojumu jomā. Ar savu tehnoloģisko līderību, novatorismu, augstas kvalitātes produktiem un pakalpojumiem, kā arī spēcīgiem zīmoliem Michelin spēj sekot līdzi pasaules attīstības tendencēm un uzlabot efektivitāti ikvienā savas uzņēmējdarbības aspektā.

Daži svarīgi fakti par Michelin:

  • 109 193 darbinieku (ekvivalents 102 692 pilnas slodzes darbiniekiem),
  • 2009. gadā saražoti vairāk nekā 150 miljoni riepu un 10 miljoni karšu un ceļvežu,
  • tīrie pārdošanas ienākumi: 14,8 miljardi eiro,
  • vieglo automašīnu un komerctransporta riepu tirgus: nomaiņas riepu tirgū pārdoti 80% riepu,
  • kravas automašīnu riepu tirgus: nomaiņas riepu tirgū pārdoti 80% riepu (radiālās riepas),
  • 72 rūpnīcas 19 valstīs,
  • tirdzniecība vairāk nekā 170 valstīs.


*Ar 16,3% daļu vispasaules tirgū pēc vērtības. Avots: Tire Business - 2009. gada septembris.

Filtrs

2683 piedāvājumi no 70 € līdz 1902 €

Lai apskatītu piedāvājumus uz jūsu auto, ievadiet izmērus.

Populārākie Michelin modeļi